نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات مهم پیش از تعویض و تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ ، برخی از قطعات گوشی های تلفن همراه، احتمال بروز خرابی و شکستگی در آنها دوچندان است. این امر هم به دلیل محل قرارگیری این قطعات در گوشی های تلفن همراه و هم به دلیل کارکردی است که دارند. به عبارتی دیگر، برخی قطعات، نظیر گلس گوشی، ال سی دی، قاب پشت، دوربین و مواردی از این دست، به دلیل آنکه در بخش خارجی دستگاه جاگیر شده اند، این احتمال وجود دارد که با اندک ضربه ای دچار شکستگی و خرابی گردند.

در صورت بروز شکستگی و خرابی در این قطعات، آنچه که مهم خواهد بود بصرفه بودن یا نبودن تعمیر آنهاست. تعمیر دوربین گوشی سامسونگ از آن قسم سرویس هایی است که تعیین بصرفه بودنشان نیاز به بررسی دقیق دستگاه دارد. اینکه آیا هزینه تعمیر دوربین گوشی سامسونگ برای کاربر مقرون بصرفه خواهد بود یا خیر، عمدتاً ارتباط مستقیمی با مدل گوشی دارد که قرار است تعمیر شود.

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

در صورتی که قصد تعویض و یا تعمیر دوربین گوشی سامسونگ را دارید توصیه می شود پیش از مراجعه، از تمیزی لنز دوربین خود مطمئن گردید. بعلاوه از اینکه آخرین ورژن برنامه بر روی دستگاه نصب شده و سیستم بروزرسانی گردیده است، اطمینان حاصل کنید. تنظیمات برنامه دوربین را انجام دهید و مطمئن شوید که مشکل پیش آمده از نرم افزار نیست. از یک برنامه‌ی دیگر استفاده کنید و دوربین خود را تست نمایید. (برنامه ای که در آن بتوان از دوربین استفاده کرد). به سایت کمپانی سازنده گوشی مراجعه نمایید؛ شاید در این سایت اطلاعاتی جهت تعمیر دوربین گوشی سامسونگ ارائه شده باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض سوکت شارژ گلکسی نوت 4 سامسونگ

بعد از انجام تمامی اقدامات یاد شده اگر به نتیجه مطلوب نرسیدید احتمالا دوربین گوشی شما آسیب دیده است و نیاز است تا آنرا به یکی از مراکز مجاز و استاندارد تعمیر دوربین گوشی سامسونگ تحویل دهید. مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ از تخصصی ترین مجموعه های فعال در حوزه تعمیر دوربین گوشی سامسونگ است که به دلیل رعایت تمامی پارامترهای بایسته و استاندارد توانسته است رضایت حداکثری مراجعان خویش را کسب نمایند.

هزینه‌های اخذ شده جهت تعمیر در نمایندگی سامسونگ بر اساس نرخنامۀ مصوب بوده که پیش از اقدام به تعمیر، به صاحب دستگاه اعلام می‌گردد. بعلاوه تمامی قطعاتی که در حین تعمیر دوربین گوشی سامسونگ ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می‌گردند تا آسیبی به کیفیت عملکرد دستگاه وارد نشود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =