نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع تخلیه باتری Samsung One UI. سامسونگ با طراحی مجدد One UI برای دستگاه های گلکسی، کار خیره کننده ای انجام داده است. می‌توانید حالت یک دستی عالی، برنامه‌های پیش‌فرض اصلاح‌شده با یک بنر بزرگ در بالا و انیمیشن‌های روان در One UI را انتظار داشته باشید. پیشرفت‌ها در اینجا متوقف نمی‌شوند. سامسونگ هوشمندانه اندازه گیری های صرفه جویی در باتری را نیز ادغام کرده است. اگر از باتری کمتر از حد متوسط ​​دستگاه گلکسی خود رنج می برید، باید برخی از گزینه ها و تنظیمات را در رابط کاربری One UI تغییر دهید. برای اینکه سامسونگ منصفانه باشد، این شرکت دستگاه های خود را با بسته های باتری غول پیکر عرضه می کند. به خصوص سری گلکسی M با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی/7000 میلی آمپر ساعتی عاشق می شود. در این مقاله، در مورد 9 روش برتر برای رفع مشکلات تخلیه باتری Samsung One UI صحبت خواهیم کرد.

رفع تخلیه باتری Samsung One UI
رفع تخلیه باتری Samsung One UI

غیرفعال کردن همیشه در حالت نمایش (AOD)

Always On Display یکی از بهترین موارد اضافه شده One UI است. AOD به شما امکان می دهد صفحه نمایش خود را برای نمایش زمان، تاریخ، وضعیت باتری، اعلان ها، محافظ صفحه نمایش و غیره سفارشی کنید. Always On Display عمر باتری را مصرف می کند. به طور متوسط ​​حدود 1% عمر باتری در ساعت مصرف می کند.

علاوه بر این، اگر تصویری به عنوان AOD هستید، باتری را سریع‌تر خالی می‌کند. شما باید حالت AOD را در دستگاه خود غیرفعال کنید. نوار اعلان را پایین بیاورید و کلید AOD را غیرفعال کنید.

همچنین، می‌توانید منوی تنظیمات را باز کنید و به صفحه قفل > نمایشگر همیشه روشن بروید و عملکرد را خاموش کنید.

این مطلب را از دست ندهید   خراب شدن ناگهانی برنامه در گوشی سامسونگ

حالت تاریک را فعال کنید

اکثر گوشی های سامسونگ از جمله سری گلکسی M، A، S و Note اکنون با نمایشگرهای AMOLED عرضه می شوند. پنل های AMOLED زمانی که از آنها در حالت تاریک استفاده می کنید، با باتری سازگار هستند. خوشبختانه، سامسونگ یک تم سیاه مناسب برای حالت تاریک ادغام کرده است.

حالت تاریک نیازی به روشن کردن هر پیکسل ندارد. برای صرفه جویی در مصرف باتری، باید حالت تاریک را از کلید اعلان فعال کنید. کاربران همچنین می توانند از عملکرد روشن/خاموش خودکار حالت تاریک از منوی تنظیمات > نمایشگر > حالت تاریک استفاده کنند.

روشنایی تطبیقی ​​را روشن کنید

روشنایی صفحه نمایش نقش مهمی در تأثیرگذاری بر عمر باتری هر دستگاه ایفا می کند. سامسونگ یک گزینه روشنایی تطبیقی ​​برای پیگیری تنظیمات روشنایی و اعمال خودکار آنها در شرایط نوری مشابه ارائه می دهد.

به طور پیش فرض، این گزینه غیرفعال است. باید عملکرد را از تنظیمات > نمایشگر > روشنایی تطبیقی ​​روشن کنید.

از حالت برق استفاده کنید

سامسونگ برای سفارشی کردن صرفه جویی در مصرف برق بر اساس نیازهای شما، یک منوی مرتب Power Mode ارائه می دهد. به طور پیش‌فرض، Power Mode روی Optimized تنظیم شده است، اما اگر عمر باتری کمتر از حد ایده‌آل است، به حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی متوسط ​​یا حداکثر صرفه‌جویی در مصرف انرژی بروید. برای استفاده از حالت Power Mode در دستگاه های Galaxy مراحل زیر را طی کنید.

مرحله 1: برنامه تنظیمات را در دستگاه Galaxy خود باز کنید.

مرحله 2: به Battery > Power Mode بروید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل شارژ نشدن گوشی سامسونگ

مرحله 3: به طور پیش فرض، روی Optimize تنظیم شده است. به ذخیره انرژی متوسط ​​یا حداکثر تغییر دهید.

به ذخیره انرژی تطبیقی ​​تغییر دهید

من به شدت توصیه می کنم از حالت Adaptive Power Saving در تلفن سامسونگ خود استفاده کنید. این بهترین هر دو جهان است. می‌توانید به استفاده از دستگاه در حالت عادی ادامه دهید، و در صورت نیاز، One UI به طور خودکار به ذخیره انرژی متوسط ​​یا حداکثر می‌رود. سیستم الگوی استفاده شما را می‌آموزد و به طور خودکار حالت برق را تغییر می‌دهد تا در عمر باتری صرفه‌جویی کند. به Settings > Battery > Power Mode بروید و حالت Adaptive Power Saving را فعال کنید.

از عملکرد باتری تطبیقی ​​استفاده کنید

سامسونگ یک حالت باتری تطبیقی ​​مفید برای محدود کردن استفاده از باتری ارائه می دهد. این گزینه مصرف باتری را برای برنامه هایی که اغلب استفاده نمی کنید محدود می کند. این گزینه را در تنظیمات > باتری > مدیریت انرژی برنامه پیدا کرده و آن را فعال کنید.

شارژ سریع را غیرفعال کنید

اگر قصد دارید دستگاه خود را برای مدت طولانی تری نگه دارید، این گزینه می تواند مفید باشد. سلامت باتری دستگاه شما با چرخه شارژ ثابت همراه است و ظرفیت آن به مرور زمان کاهش می یابد. گزینه شارژ سریع فرآیند تخریب باتری را سرعت می بخشد. می توانید شارژ سریع را از منوی تنظیمات دستگاه غیرفعال کنید. اگر قصد دارید دستگاه را یک شبه شارژ کنید، می تواند مفید باشد.

اسکن تلفن

یک فایل کلی یا بدافزار ممکن است بر عمر باتری گوشی گلکسی شما تأثیر بگذارد. سامسونگ برای ارائه راه حل با Macfee همکاری کرده است. می توانید اپلیکیشن Device Care را باز کرده و به گزینه Security بروید تا گوشی را اسکن کرده و فایل های نامربوط را حذف کنید.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش سرعت گوشی اندروید

آخرین به روز رسانی نرم افزار را دانلود کنید

خالی شدن ناگهانی باتری دستگاه گلکسی شما ممکن است به دلیل ساخت حشره دار اخیر باشد. از این گذشته، سامسونگ در ارائه به‌روزرسانی‌های با کیفیت در صدر جدول نیست. باید بررسی کنید که آیا ساخت نرم افزار جدیدی برای نصب روی دستگاه موجود است یا خیر.

پیشنهاد مطالعه: 5 مشکل رایج موبایل سامسونگ و نحوه رفع آنها

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =