نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای کامل عیب یابی حل مشکل بالا نیامدن گوشی سامسونگ

سامسونگ برخی از بهترین تلفن های همراه را ایجاد می کند، بنابراین دارای یک پایه فن عظیم در سراسر جهان است این تلفن های همراه بسیار با دوام می باشد و از ویژگی های زیادی برخوردار هستند اما حتی ممکن است کاربران تلفن های همراه سامسونگ نیز با مشکلاتی روبرو شوند که می تواند برای شما کاربران سامسونگ بسیار ناامید کننده باشد زیرا برای دریافت تلفن همراه محکم و بادوام هزینه پرداخت می کنید و باید با انواع مختلفی روبرو شوید.

بسیاری از کاربران از مشکلی رایج که با آن روبرو هستند شکایت دارند شایعترین مشکلی که در بین کاربران گوشی سامسونگ وجود دارد بالا نیامدن گوشی سامسونگ است هیچ راهی آسان برای تعیین علت واقعی وجود ندارد و یا راه حل نهایی برای رفع سریع بالا نیامدن گوشی سامسونگ وجود ندارد به همین دلیل برای این مشکل خاص، بسته به وضعیت یا توضیحات کاربر از مشکل، راهنماهای عیب یابی ارائه می دهیم.

اگر تلفن همراه شما از روشن کردن مجدد امتناع ورزد، به احتمال زیاد یک مشکل لوازم جانبی یا سخت افزاری است به همین دلیل است که همیشه عیب یابی ما را در تعیین اینکه آیا این مسئله باتری یا شارژر است، شروع می کنیم و سپس سعی می کنیم تلفن همراه را در “حالت های دیگر” مانند حالت ایمن و حالت ریکاوری بوت کنیم تا بدانیم آیا دستگاه هنوز می تواند خود را روشن کند یا خیر. مراحل زیر راهنمایی می کند که برای رفع مشکل بالا نیامدن گوشی سامسونگ چه کاری باید انجام شود.

راهکارهای خاص بالا نیامدن گوشی سامسونگ

قبل از اینکه هر چه بیشتر پیش برویم، من فقط می خواهم بگویم، به خصوص برای کسانی که به تازگی تلفن همراه آنها تنظیم شده است که سایت دیجی بان پشتیبانی آنلاین به صورت رایگان در تلفن های همراه آندروید را ارائه می دهد می توانید تا زمانی که مشکل تلفن همراه شما مربوط به گوشی های اندروید باشد مشکل خود را برای ما بگویید بسیاری از کاربران گوشی های سامسونگ هر چقدر هم که سعی کنند تلفن همراه آنها روشن نمی شود بسیاری از آنها روش های مختلفی را برای رفع این مشکل امتحان کرده اند، اما هیچ کدام از این روش ها کار نکردند مسئله می تواند هر چیزی از یک مشکل نرم افزاری موقتی تا یک مشکل سخت افزاری باشد در اینجا راهکارهای حل مشکل بالا نیامدن گوشی سامسونگ را ارائه نموده ایم.

مرحله 1: تنظیم مجدد نرم افزاری بر روی گوشی سامسونگ

وقتی دکمه روشن و خاموش را فشار دادید و تلفن همراه شما جواب نمی دهد، قاب پشتی را خاموش کنید و باتری را بیرون بکشید دکمه را به مدت 1 دقیقه فشار دهید و نگه دارید تا برق که در خازن ها و سایر قطعات الکترونیکی داخل آن ذخیره شده است را خاموش کنید اکنون باتری را به عقب برگردانید و سعی کنید گوشی سامسونگ خود را روشن کنید این یک روش عیب یابی بسیار کارآمد برای حل مشکل بالا نیامدن گوشی سامسونگ است اگر تلفن همراه شما بدون هیچ دلیل واضحی خاموش شد و حاضر نشد دوباره روشن شود، این روش را امتحان کنید ما ایمیل های زیادی دریافت کرده ایم که از آنها بخاطر اطلاع رسانی در مورد این روش تشکر می کنیم نگران نباشید، تمام داده ها، پرونده ها، برنامه ها و مخاطبین شما هنگام انجام این کار دست نخورده باقی می مانند.

این مطلب را از دست ندهید   راه های افزایش سرعت اینترنت در گوشی

مرحله 2: شارژ گوشی سامسونگ به مدت 10 دقیقه

در صورت بالا نیامدن گوشی سامسونگ پس از انجام مراحل تنظیم مجدد یا اینکه وقتی دکمه پاور را فشار می دهید تلفن همراه شما پاسخگو نبود، احتمال اینکه باتری از بین رفته باشد وجود دارد و دیگر هیچ خبری برای خاموش کردن صفحه نمی ماند کانکتور را به تلفن همراه و شارژر را به پریز برق وصل کنید ما تصور می کنیم شما از شارژر اصلی سامسونگ برای دستگاه استفاده می کنید.

اگر اینطور نیست، حداقل شما از شارژر دیگری استفاده می کنید تلفن همراه سامسونگ شما باید نماد شارژ معمول را نشان دهد یا آگهی LED درخشان باشد اگر این طور نیست فقط بگذارید تلفن حداقل ده دقیقه در شارژ باشد همچنین مواقعی وجود دارد که باتری از بین می رود که نماد شارژ یا LED بعد از چند دقیقه پاسخ می دهد.

پس از حداقل ده دقیقه شارژ، تلفن همراه خود را لمس کنید تا در طی فرایند گرم شود در این صورت اکنون به بررسی مسئله احتمالی درگاه باتری یا درگاه شارژ USB می پردازیم و پیشنهاد می کنیم بلافاصله تلفن همراه خود را به یک فناوری بیاورید زیرا ادامه دادن به شارژ تلفن همراه که مانند دیوانه هنگام وصل شدن است بسیار خطرناک است البته اگر تلفن همراه شما گرم نشده، به دکمه روشن / خاموش ضربه بزنید تا ببینید که آیا این گوشی در حال افزایش است. اگر پاسخی نداد، چندین بار امتحان کنید در غیر این صورت مراحل بعدی را برای حل مشکل بالا نیامدن گوشی سامسونگ انجام دهید.

مرحله سوم: راه اندازی گوشی سامسونگ در حالت ایمن

شاید قبلاً می دانید که بوت شدن دستگاه در حالت ایمن به طور موقت همه برنامه های شخص ثالث را غیرفعال می کند ما به سادگی می خواهیم بدانیم که آیا این گوشی می تواند با موفقیت در حالت های “دیگر” بوت شود با این وجود احتمال وجود مسئله در مورد باتری و یا سخت افزار رد خواهد شد در اینجا نحوه بوت شدن گوشی سامسونگ در حالت ایمن آورده شده است بنابراین برای راه اندازی گوشی سامسونگ خود به حالت ایمن، این موارد را دنبال کنید:

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر باتری Galaxy S20

دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید.

هنگامی که آرم سامسونگ روی صفحه ظاهر می شود (با فرض اینکه تلفن به مطبوعات کلید Power پاسخ می دهد)، دکمه روشن / خاموش را رها کنید.

به محض انتشار دکمه روشن، کلید Volume Down را فشار داده و نگه دارید.

کلید Volume Down را نگه دارید تا زمانی که تلفن فرآیند راه اندازی مجدد را تمام کند.

اگر می توانید “حالت ایمن” را در گوشه سمت چپ پایین صفحه بخوانید، کلید Volume Down را رها کنید در غیر این صورت روند کار را تکرار کنید تا زمانی که بتوانید گوشی را به حالت Safe Mode بوت کنید.

اگر تلفن همراه شما با موفقیت در حالت ایمن بوت شود، احتمال رفع مشکل بسیار زیاد است با راه اندازی مجدد تلفن همراه خود شروع کنید تا ببینید که آیا بطور عادی بوت می شود یا خیر. اگر تلفن همراه شما نتواند در حالت ایمن بوت شود یا هنگام راه اندازی مجدد آن، روی آرم بوت گیر بیفتد، به مراحل بعدی بروید.

مرحله چهارم: بوت گوشی سامسونگ در حالت بازیابی

این یکی از آن حالت های “دیگر” است که می توانید مشاهده کنید که آیا این گوشی می تواند مشکل بالا نیامدن گوشی سامسونگ را حل کند یا خیر. اگر می تواند، پس دو چیز وجود دارد که می توانید امتحان کنید. مورد اول پاک کردن پارتیشن cache است که کلیه داده های داخل پوشه cache را حذف می کند و دوم تنظیم مجدد کامل کارخانه است. برای بوت شدن در ریکاوری و پاک کردن پارتیشن کش، این مراحل را دنبال کنید:

دکمه های Volume Up، Home و Power را فشار داده و نگه دارید.

دکمه روشن کردن تلفن همراه خود را فشار دهید سپس دکمه های جلد بالا و صفحه را فشار دهید.

هنگامی که صفحه بازیابی سیستم عامل اندروید ظاهر می شود، دکمه های Home و Volume Up را هم آزاد کنید.

با استفاده از کلید Volume Down، ” wipe cache partition” را برجسته کنید.

برای انتخاب گزینه، دکمه روشن / خاموش را فشار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر گوشی

پس از پاک کردن داده های حافظه نهان، تلفن همراه شما به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود.

اگر تلفن همراه در حالت ریکاوری با موفقیت بوت شد اما پس از پاک کردن پارتیشن حافظه پنهان از راه اندازی مجدد خودداری کرد، سعی کنید با دنبال کردن این مراحل تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید:

تلفن همراه خود را کاملاً خاموش کنید. (باتری را برداشته و مجدداً داخل آن قرار دهید)

دکمه های Volume Up، Home و Power را فشار داده و نگه دارید.

دکمه روشن کردن تلفن همراه خود را فشار دهید سپس دکمه های جلد بالا و صفحه را فشار دهید.

هنگامی که صفحه بازیابی سیستم عامل اندروید ظاهر می شود، دکمه های Home و Volume Up را هم آزاد کنید.

با استفاده از کلید Volume Down، ” wipe data / factory reset” را برجسته کنید.

دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا آن را انتخاب کنید.

با استفاده از دوباره دکمه Volume Down، ” delete all user data” را برجسته کنید.

کلید قدرت را فشار دهید تا آن را انتخاب کنید.

پس از پایان تنظیم مجدد، ” Reboot system now” را انتخاب کنید.

برای راه اندازی مجدد تلفن دکمه روشن / خاموش را فشار دهید.

البته دو روش فوق در صورت موفقیت بوت شدن در حالت ریکاوری فقط می تواند رعایت شود.

مرحله آخر: بررسی گوشی سامسونگ توسط تکنسین حرفه ای

شما باید درک کنید که سه مرحله اول روش هایی برای تعیین اینکه آیا هنوز هم تلفن می تواند در حالت های دیگر با موفقیت بوت شود یا خیر، وجود دارد و اگر هیچ کدام برای حل مشکل بالا نیامدن گوشی سامسونگ شما مفید واقع نشد بنابراین باید از کسی که تلفن همراه شما را در داخل و خارج پشتیبانی میکند، درخواست کمک کنید. یک تکنسین حرفه ای در این زمینه سعی خواهد کرد از باتری دیگری استفاده کند تا احتمال بروز مشکل بالا نیامدن گوشی سامسونگ در باتری را رد کند پس از انجام این کار اگر تلفن همراه شما هنوز از ادامه کار خودداری می کند، این زمانی است که تکنسین مسئله سخت افزاری گوشی سامسونگ شما را بررسی می کند اگر با ارائه دهنده خود قرارداد بسته اید، ممکن است بخواهید ابتدا با آنها تماس بگیرید تا بدانند که آیا آنها می توانند یک واحد جایگزینی ارائه دهن .امیدوار هستیم این راهنمای ساده عیب یابی ب بالا نیامدن گوشی سامسونگ توانسته باشد به نوعی به شما کمک کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =