نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش بازیابی اطلاعات با برنامه EaseUS MobiSaver

بازیابی با برنامه EaseUS MobiSaver شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به طور ناخواسته و ناگهان اطلاعاتی را از حافظه دستگاه اندرویدی خود حذف کنید. در این شرایط ممکن است با استفاده از برنامه‌ای با نام EaseUS MobiSaver بتوانید به بازیابی اطلاعات پاک شده در دستگاه اندرویدی خود بپردازید.

بازیابی اطلاعات پاک شده در دستگاه‌های اندرویدی به یک معضل اساسی تبدیل شده که بسیاری از کاربران با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند. ممکن است در حین استفاده از دستگاه به طور ناخودآگاه فایل‌هایی را از حافظه آن پاک یا حذف کنید که فایل‌های مهمی بوده و به هیچ وجه تمایلی نسبت به حذف یا پاک شدن آن‌ها نداشته‌اید.

در پاره‌ای از موارد دیده شده که کاربر بنا به ناآگاهی پوشه‌ای از حافظه داخلی دستگاه خود را حذف می‌کند و بدین سبب بخشی از اطلاعات حیاتی و مورد نیازش را از دست می‌دهد. اطلاعاتی که به طور ناخودآگاه از حافظه دستگاه حذف می‌شوند می‌توانند فرمت‌های مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال ممکن است شما بخشی از عکس‌ها یا ویدئوهای دستگاهتان را ناخواسته پاک کرده باشید و یا فایل‌های متنی یا لیست مخاطبین و … آن را حذف کرده باشید.

اما اگر این اتفاق برایتان افتاد نگران نباشید چرا که مجموعه و نرم افزاری با نام EaseUS MobiSaver for Android به احتمال زیاد می‌تواند مشکل موجود را حل کرده و در بازیابی اطلاعات پاک شده دستگاه اندرویدیتان موثر واقع شود.

اطلاعاتی در مورد ابزار EaseUS MobiSaver for Android

ابزار EaseUS MobiSaver for Android یک نرم افزاری اختصاصی است که توسط شرکت شناخته شده EaseUS با هدف بازیابی اطلاعات پاک شده از دستگاه‌های اندرویدی طراحی و روانه بازار شده است.

کمپانی EaseUS سال‌هاست که در زمینه طراحی و تولید ابزارهای ریکاوری یا بازیابی اطلاعات فعالیت می‌کند و نرم افزار EaseUS MobiSaver for Android ابزار اختصاصی این کمپانی چینی برای بازیابی اطلاعات پاک شده در محصولات اندرویدی است. برنامه یا نرم افزار نامبرده شده قادر است تا فایل‌ها و اطلاعات حذف شده‌ای از قبیل پیامک‌های متنی، لیست مخاطبین، عکس‌ها، ویدئوها، موزیک، و اسناد کاربر را بازیابی کند. تیم موبایل کمک عملکرد نرم افزار EaseUS MobiSaver for Android را یر روی گوشی هوشمندی از سری محصولات برند لیگو بررسی کرد و نهایتا دریافت که این ابزار در گوشی مورد نظر کارایی داشته و قادر به بازیابی اطلاعات پاک شده از دستگاه است. با این وجود تضمین 100 درصدی نسبت به عملکرد آن وجود ندارد، اما مطمئن باشید که آزمایش شانس خود به منظور بازیابی اطلاعات پاک شده از طریق این برنامه در شرایطی که چیزی برای از دست دادن نداشته باشید اقدامی هوشمندانه خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید   باطری موبایل

نرم افزار EaseUS MobiSaver for Android به طور رایگان عرضه نشده اما به منظور استفاده از نسخه آزمایشی و محدود آن نیازی به پرداخت هزینه خاصی وجود ندارد. به منظور مراجعه به صفحه دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

ورود به صفحه دانلود برنامه EaseUS MobiSaver for Andoid:

اما بازیابی اطلاعات پاک شده در دستگاه‌های اندرویدی با استفاده از برنامه EaseUS MobiSaver for Android چگونه انجام می‌شود؟ به طور کلی استفاده از این ابزار بسیار ساده است. شما به راحتی می‌توانید از این برنامه استفاده کرده و شانس خود به منظور بازیابی اطلاعات پاک شده دستگاه‌های اندرویدیتان را محک بزنید. برای انجام این امر کافیست که مراحل زیر را طی کنید.

پس از دانلود و نصب برنامه EaseUS MobiSaver for Android بر روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود آن را اجرا کنید. سپس با استفاده از یک کابل USB دستگاه اندرویدیتان را به کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل نمایید و گزینه Start را انتخاب کنید. منتظر بمانید تا برنامه EaseUS MobiSaver for Android گوشی یا تبلت اندرویدیتان را شناسایی کند. البته توجه داشته باشید که قبل از شروع عملیات باید گزینه USB Debugging را فعال کنید. برای آموزش فعال سازی گزینه USB Debugging به مطلب زیر مراجعه نمایید. همچنین گوشی اندرویدی شما برای بازیابی اطلاعات، باید دسترسی روت باشد.

به محض شناسایی دستگاه اندرویدیتان، برنامه EaseUS MobiSaver for Android به طور اتوماتیک شروع به جستجوی محتوای دستگاه می‌کند. این امر ممکن است کمی طول بکشد. توصیه می‌کنیم که در این شرایط صبور بوده و منتظر بمانید تا برنامه نامبرده شده به فعالیت خود ادامه دهد. دقت داشته باشید که در حین انجام مراحل بازیابی اطلاعات پاک شده در دستگاه،برنامه EaseUS MobiSaver for Android موارد و اطلاعات یافته شده را در قالب لیستی مشابه با تصویر زیر نمایش می‌دهد.

این مطلب را از دست ندهید   5 راه برای بازیابی عکس های پاک شده از گالری سامسونگ

پس از اتمام فرآیند اسکن و آنالیز حافظه دستگاه، لیست موارد و اطلاعات حذف شده قابل بازیافت دستگاه نمایش داده می‌شوند. به بررسی لیست ارائه شده بپردازید و مواردی که قصد بازیابی آن‌ها را دارید انتخاب کنید. اگر دقت داشته باشید در منوی سمت چپ برنامه EaseUS MobiSaver for Android انواع فایل‌های قابل بازیابی در طبقه‌بندی‌های مختلفی نمایش داده شده‌اند.

پس از انتخاب موارد مورد نظرتان می‌توانید فرآیند بازیابی اطلاعات پاک شده از حافظه دستگاه اندرویدی خود را آغاز کنید. بدین منظور کافیست که بر روی گزینه آبی رنگ Recover کلیک کنید. در این مرحله باید مسیر و پوشه‌ای را در حافظه کامپیوتر خود انتخاب نمایید تا فایل‌ها و اطلاعات بازیابی شده در آن بخش ذخیره شوند. حتما توجه داشته باشید که فایل‌های قابل بازیافت را ابتدا در حافظه کامپیوتر خود ذخیره کنید و سپس آن‌ها را به دستگاه منتقل نمایید. اگر در همین مرحله حافظه داخلی گوشی خود را به عنوان محل ذخیره کردن اطلاعات و فایل‌های بازیافتی انتخاب کنید ممکن است در فرآیند بازیابی اطلاعات پاک شده دستگاه اختلال ایجاد شود.

احتمالا با استفاده از برنامه EaseUS MobiSaver for Android در بازیابی اطلاعات پاک شده دستگاه اندرویدی خود موفق خواهید بود. اگر چه با این حال تیم موبایل کمک عملکرد و پاسخگویی این برنامه را به طور 100 درصد تضمین نمی‌کند. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که تاثیر مستقیمی بر روی شانس موفقیت شما در بازیابی اطلاعات پاک شده دستگاه‌های اندرویدی دارند. به بیان دیگر اگر به این نکات و موارد توجه داشته باشید می‌توانید شانس بازیابی اطلاعات پاک شده از حافظه دستگاه اندرویدی خود را افزایش دهید.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با پیغام خطای 101 یا “Error 101” (بخش ششم)

مواردی که در افزایش احتمال و شانس بازیابی اطلاعات پاک شده از حافظه دستگاه‌های اندرویدی موثر هستند

یکی از مواردی که به شدت در افزایش شانس شما به منظور بازیابی اطلاعات پاک شده از حافظه دستگاه‌های اندرویدی است مربوط به سرعت عمل و زمان می‌شود. هر چه سریع‌تر نسبت به بازیابی اطلاعات پاک شده از دستگاه اقدام کنید، شانس بیشتری در این قضیه خواهید داشت. چرا که حافظه دستگاه‌های اندرویدی به گونه‌ای تعریف شده که پس از پاک شدن بخشی از اطلاعات، فضای موجود را با اطلاعات پایه‌ای نگاه می‌دارد و به مرور زمان و در شرایط نیاز اطلاعات جدید را بر روی آن می‌نویسند. در این شرایط دیگر امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته وجود ندارد.

عامل دیگری که در افزایش احتمال و شانس بازیابی اطلاعات پاک شده از حافظه دستگاه‌های اندرویدی موثر است مربوط به نوع حذف اطلاعات می‌شود. اگر در حین استفاده از دستگاه این اطلاعات را حذف کرده باشید شانس بیشتری به منظور بازیابی آن‌ها دارید. اما اگر به شیوه‌های دیگری این عمل را انجام داده باشید بنا به شرایط موجود شانس بازیابی اطلاعات پاک شده کاهش پیدا می‌کند. به عنوان مثال وایپ کردن دستگاه یا فرمت حافظه آن به شیوه‌های مشابه منجر به کاهش شانس بازیابی اطلاعات پاک شده می‌شوند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =