نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7

برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 دو انتخاب پیش روی کاربر است. انتخاب نخست آن است که از طریق یکی از نرم افزارهای ریکاوری عرضه شده در فضای اینترنت، بازیابی اطلاعات این گوشی انجام شود. در این صورت، باید این نکته مدنظر قرار گیرد که نرم افزار مورد استفاده، هر اندازه که پیشرفته و حرفه‌ای باشد، باز هم قادر به بازیابی تمامی اطلاعات و داده‌ها نخواهد بود.

تجربه نشان داده که بازیابی اطلاعات با نرم افزارهای موجود، رندوم‌وار و تصادفی خواهد بود، بنابراین گزینه بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 با نرم افزارهای ریکاوری تنها برای کاربرانی مفید است که اطلاعات از دست رفته‌ی آنها، چندان مهم نیستند. انتخاب دیگر موجود برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ اس 7، بازیابی اطلاعات این دستگاه با استفاده از پیشرفته‌ترین متدهای موجود جهت بازیابی نظیر pc3000 است.

بازیابی اطلاعات با pc3000 به آندسته از کاربرانی توصیه می‌شود که اطلاعات ذخیره شده در گوشی برای آنها حیاتی است و انتظار دارند که این بازیابی با بالاترین میزان موفقیت انجام شود. خدمات مرتبط با هر دو نوع سرویس با حضور در مرکز دیتا ریکاوری قابل دریافت است.

بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7  (روش اول)

در صورتی که قصد دارید بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 را از طریق نرم افزارهای ریکاوری موجود انجام دهید، می‌توانید از نرم افزارهای معرفی شده در این بخش استفاده نمایید. سه نمونه از برترین نرم افزارهای ریکاوری و بازیابی اطلاعات را در این بخش معرفی خواهیم کرد. نرم افزار نخست پیشنهادی ما برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ اس 7، استفاده از نرم افزار Dr.Fone Toolkit است. بنابر ادعای طراحان این نرم افزار، نرم افزار دکتر فون توان پشتیبانی از6000 دستگاه را دارد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صفحه نمایش مشکی گوشی در چند دقیقه

از دست رفتن اطلاعات گوشی سامسونگ شما به هر شکل و دلیلی که اتفاق افتاده باشد، می‌توانید برای بازیابی آنها از طریق این نرم افزار استفاده کنید. (استفاده از این نرم افزار پولی است). نرم افزار پیشنهادی دیگر ما برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 ، نرم افزار MobiKin است. این نرم افزار یکی از برنامه های موثر و کارآمد برای بازگردانی فایل در اندروید است.

نرم افزار دیگر پیشنهادی نرم افزاری است که تنها برای گوشی‌های سامسونگ روت شده قابل استفاده است. نرم افزار DiskDigger دو نسخه پولی و رایگان دارد. نسخه رایگان تنها اجازه بازگردانی ویدئوها و عکس ها را می‌دهد اما نسخه پولی آن چنین محدودیتی ندارد. خدمات مرتبط با این روش از بازیابی با حضور در مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ قابل دریافت است.

بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7  (روش دوم)

روش دوم موجود برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ S7 بازیابی اطلاعات از طریق pc3000 است. استفاده از این روش به کاربرانی توصیه می‌شود که اطلاعات از دست رفته آنها، بسیار مهم است. شانس بازیابی اطلاعات گوشی در این روش نیز اگر چه بسیار بالاتر از روش‌های دیگر است اما باز هم به صورت صد در صد نیست. به طور کلی در حال حاضر هیچ روش صد در صدی برای بازیابی اطلاعات وجود ندارد.

با این حال از میان روش‌های موجود برای ریکاوری اطلاعات، pc3000 بالاترین موفقیت را داشته و بهترین روش است. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌های سیستمی و ماژول‌ها به صورت دستی است. تکنولوژی PC3000 توسط مهندسان زبده کمپانی ACE Laboratory و با مهارت خارق‌العاده‌ی اساتید این کمپانی در مؤسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شده است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش فلش کردن گوشی

در حال حاضر PC3000 قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری است که برای بازیابی اطلاعات تمامی گجت‌های امروزی می‌توان از استفاده کرد. خدمات مرتبط با این روش از بازیابی با حضور در نمایندگی سامسونگ قابل دریافت است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =