نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع هنگی در گوشی سامسونگ/ گوشی های سامسونگ معمولا انتخاب اکثر کاربرانی هستند که سیستم عامل اندروید را دوست دارند، زیرا گوشی های سامسونگ همیشه نوآوری های فنی جدیدی مانند صفحه نمایش خمیده را به ارمغان می آورند. با این حال، مشکلاتی نیز دارد، مانند روشن نشدن گوشی سامسونگ، صفحه سیاه مرگ سامسونگ و یخ زدگی گوشی سامسونگ. این مشکلات ممکن است به دلیل آسیب سخت افزاری یا مشکلات نرم افزاری سیستم باشد. اما نگران نباشید، در اینجا چند راه برای حل مشکل یخ زدگی گوشی سامسونگ وجود دارد.

رفع هنگی در گوشی سامسونگ

چرا گوشی سامسونگ من هنگ می کند؟

اول از همه، آنچه شما باید بدانید این است که دلایل هنگی مداوم گوشی سامسونگ چیست. تلفن های سامسونگ ممکن است به دلیل عملکرد کند سیستم، سخت افزار تلفن آسیب دیده، برنامه های شخص ثالث مخرب یا نامناسب، فضای ناکافی حافظه تلفن و عملکرد پایین، هنگ کند. خوشبختانه روش های ارائه شده در زیر اغلب می توانند این مشکل را حل کنند.

چگونه گوشی سامسونگ را از حالت هنگ خارج کنیم؟

اگر گوشی سامسونگ شما با همین مشکل مواجه شد، لطفا به روش های زیر مراجعه کنید تا گوشی خود را دوباره کار کند.

روش 1. Storage و Clear Cache Partition را بررسی کنید

به طور کلی، زمانی که گوشی کمتر از 10 درصد فضای ذخیره سازی موجود را داشته باشد، ممکن است گوشی دچار مشکل شود. اگر گوشی شما اخیراً فضای ذخیره‌سازی کافی را نشان نمی‌دهد، با نحوه آزاد کردن فضا آشنا شوید.

در اکثر تلفن‌ها، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی موجود را در تنظیمات بررسی کنید. تنظیمات ممکن است در گوشی های مختلف متفاوت باشد. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با سازنده دستگاه خود تماس بگیرید. در اینجا، Samsung Galaxy S10 را به عنوان مثال در نظر می گیریم:

مرحله 1. تنظیمات> مدیریت عمومی> فضای ذخیره سازی را در تلفن سامسونگ پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. (یا می‌توانید روی «مدیر هوشمند» مستقیماً روی دسک‌تاپ کلیک کنید.)

این مطلب را از دست ندهید   رفع تخلیه باتری در گوشی گلکسی سامسونگ

مرحله 2. برای کلیک بر روی “Optimise Now”. تلفن شما به طور خودکار زباله های حافظه پنهان تولید شده توسط تلفن را شناسایی و پاک می کند.

مرحله 3. سپس، می توانید به صورت دستی عکس ها، موسیقی و سایر فایل های غیر ضروری را توسط خودتان حذف کنید.

روش 2. نرم افزار اندروید را به روز کنید

به روز رسانی سیستم می تواند عملکرد گوشی شما را بهبود بخشد و راه حل هایی را به ارمغان بیاورد که ممکن است مشکلات شما را حل کند، بنابراین لازم است به طور مرتب بررسی کنید که آیا گوشی سامسونگ شما دارای به روز رسانی سیستم است یا خیر و به موقع به آخرین نسخه به روز رسانی کنید. با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی نرم‌افزاری در گوشی Galaxy شما موجود است یا خیر:

مرحله 1. لطفاً “تنظیمات”> “به روز رسانی نرم افزار”> “دانلود و نصب”> “اکنون به روز رسانی” را شروع کنید.

مرحله 2. قبل از دانلود به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید، باید به یک شبکه Wi-Fi پایدار متصل شوید.

روش 3. از طریق نرم افزار تعمیر اندروید از حالت یخ خارج کنید

اگر تلفن فریز شده هنوز پاسخ نمی‌دهد، چیزی که نیاز دارید یک ابزار قدرتمند تعمیر سیستم است که به شما کمک می‌کند گوشی اندرویدی فریز شده را بازنشانی کنید و مشکل را برطرف کنید. در اینجا DroidKit را به شما توصیه می کنیم، یک راه حل کامل برای تلفن های اندرویدی. می‌تواند مشکلات سیستم‌های مختلف، از جمله تلفن ثابت، صفحه سیاه گوشی سامسونگ، کار نکردن صفحه لمسی، برنامه‌هایی که مدام در اندروید خراب می‌شوند و غیره را برطرف کند.

علاوه بر توابع ذکر شده در بالا، DroidKit همچنین می تواند در موارد زیر به شما کمک کند:

  • دستگاه اندروید خود را بدون ROOT از حالت یخ خارج کنید.
  • مشکلات مختلف سیستم عامل اندروید را با یک کلیک برطرف کنید.
  • 100% امن و پایدار، رام رسمی نصب خواهد شد تا رفع شود.
  • هیچ مهارت فنی لازم نیست.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض سنسور اثر انگشت

اکنون، مراحل زیر را دنبال کنید تا دستگاه مرده خود را در چند مرحله ساده احیا کنید:

مرحله 1. DroidKit را بر روی رایانه خود دریافت کرده و آن را راه اندازی کنید. دستگاه اندروید خود را وصل کنید و روی پانل System Fix ضربه بزنید.

مرحله 2. هنگامی که DroidKit دستگاه شما را شناسایی کرد، برای ادامه روی دکمه Start کلیک کنید.

مرحله 3. DroidKit به طور خودکار با کد PDA دستگاه سامسونگ شما مطابقت دارد. سپس برای دانلود فریمور روی Download Now کلیک کنید.

مرحله 4. پس از دانلود سیستم عامل، روی دکمه Fix Now کلیک کنید.

مرحله 5. دستگاه خود را به دنبال دستورالعمل های روی صفحه در حالت دانلود قرار دهید.

مرحله 6. پس از اتمام، به طور خودکار شروع به تعمیر سیستم اندروید شما می کند. پس از اتمام مراحل تعمیر، صفحه System Fixed Successfully را مانند زیر دریافت خواهید کرد.

روش 4. پاک کردن برنامه های ناسازگار

با توجه به ویژگی های سیستم اندروید، هیچ تضمینی برای سازگاری و ایمن بودن نرم افزارهای شخص ثالث دانلود شده بر روی هر تلفن همراه وجود ندارد و تعداد کمی از نرم افزارهای نامناسب یا مخرب گوشی های اندرویدی را با مشکل مواجه خواهند کرد. اگر به دلیل نرم افزار خاصی است که گوشی سامسونگ یخ می زند یا پاسخ نمی دهد، باید این برنامه را به طور کامل حذف کنید. با قرار دادن گوشی در حالت ایمن می توانید بررسی کنید که کدام برنامه مشکل دارد:

مرحله 1. مطمئن شوید که دستگاه شما خاموش است، در غیر این صورت، لطفا ابتدا گوشی خود را خاموش کنید.

مرحله 2. دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید، زمانی که لوگوی Samsung Galaxy روی صفحه ظاهر شد، آن را رها کنید.

مرحله 3. در همان زمان، باید کلید کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید تا گوشی سامسونگ راه اندازی مجدد تمام شود. و سپس، کلید کاهش صدا را رها کنید و می‌توانید حالت Safe Mode را در گوشی خود مشاهده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر گوشی گلکسی A5

مرحله 4. در حالت امن، تمام برنامه هایی که دانلود کرده اید نشان داده می شوند، در حالی که فقط آن برنامه های معمولی قابل اجرا هستند.

مرحله 5. سپس برنامه های بد را حذف کنید تا گوشی سامسونگ شما دوباره به حالت عادی کار کند.

روش 5. راه اندازی مجدد اجباری گوشی سامسونگ

اگر سه روش بالا به شما در حل مشکل کمک نکرد، می‌توانید سریع‌ترین راه را برای راه‌اندازی اجباری گوشی خود امتحان کنید. معمولاً می تواند به شما در حل خرابی های ساده سیستم تلفن های اندرویدی کمک کند. مراحل زیر را دنبال کنید تا گوشی خود را از حالت فریز خارج کنید:

مرحله 1. فشار دادن و نگه داشتن دکمه “Power” و “Volume Down” به طور همزمان برای بیش از هفت ثانیه.

مرحله 2. دو دکمه را رها کنید تا لوگوی Samsung Galaxy را ببینید.

روش 6. تلفن خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید

بازنشانی به تنظیمات کارخانه آخرین فرصتی است که می توانید برای باز کردن یخ گوشی خود انجام دهید. امیدواریم مشکل انجماد گوشی خود را در زمانی که ماوس شما در اینجا متوقف می شود حل کرده باشید. اگر گوشی شما پس از بوت کردن همچنان یخ زده است یا به دلایلی حتی بوت نمی شود، ممکن است ریست فکتوری مشکلات شما را برطرف کند. در حالی که، لطفاً توجه داشته باشید که بازنشانی به تنظیمات کارخانه تمام داده‌ها و تنظیمات تلفن Android شما را پاک می‌کند، بنابراین بهتر است قبل از انجام این کار از گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نحوه مجدد بازنشانی دستگاه های گوشی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =