نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش استفاده از برنامه Google Authenticator

اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از برنامه یا اپلیکیشن Google Authenticator به طور راحت‌تر شدن پروسه تایید هویت دو مرحله ای جیمیل یا گوگل استفاده کنید. از طریق برنامه Google Authenticator می‌توانید روش‌های متفاوت دیگری را به منظور تکمیل فرآیند تایید هویت دو مرحله گوگل یا جیمیل در نظر بگیرید. بدین منظور مراحل زیر را طی نمایید:

مراحل اجرای برنامه Google Authenticator

ابتدا باید با مراجعه به اپ استور (App Store) برنامه Google Authenticator را برای آیفون یا آیپدتان دانلود و در آن نصب نمایید. طبیعی است که این برنامه شامل نسخه اندرویدی هم می‌شود.

حال با استفاده از یک کامپیوتر و ضمن کلیک بر روی این قسمت به صفحه تنظیمات قابلیت تایید هویت دو مرحله ای جیمیل یا گوگل هدایت شوید.

حال برنامه Google Authenticator را در آیفون اجرا کنید.

بر روی آیکون “بعلاوه” کلیک کنید.

حال گزینه Time Based را لمس کنید.

گزینه “Scan Barcode” را انتخاب کنید. حال دوربین آیفونتان را در مقابل بارکدی بگیرید که بر روی نمایشگر کامپیوترتان نمایان شده است. همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه “Manual Entry” و وارد کردن آدرس ایمیل اکانت گوگل خود و سپس استفاده از کد تایید خاصی نسبت به فعال کردن برنامه Google Authenticator هم وارد عمل شوید.

حال کد تاییدی که نمایش داده شده است را در برنامه Google Authenticator وارد کنید و گزینه Verify را لمس نمایید. اگر کد تایید وارد شده صحیح باشد، شما یک پیام مبنی بر اتمام موفقیت آمیز پروسه فعال سازی برنامه Google Authenticator دریافت خواهید کرد. در این مرحله باید گزینه Save را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه رفع مشکلات داغ شدن بیش از حد گلکسی S21 سامسونگ

بنابراین با طی کردن مراحل فوق اپلیکیشن یا برنامه Google Authenticator فعال می‌شود و از این پس به راحتی می‌توانید تایید هویت دو مرحله ای جیمیل یا گوگل را با استفاده از آن انجام دهید. مراحلی که نام برده شدند به طور خلاصه عنوان گردیده‌اند، بنابراین اگر در مورد هر یک از بخش‌ها و مراحل نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، کافیست که تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

تایید هویت دو مرحله ای و ساخت پسورد اختصاصی برای اپلیکیشن‌های مختلف

یکی دیگر از امکاناتی که می‌توانید از آن استفاده کنید مربوط به فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای جیمیل یا گوگل برای اپلیکیشن‌های خاصی می‌شود که از سرویس‌های گوگل استفاده می‌کنند. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

با کلیک بر روی این قسمت به صفحه تنظیمات اکانت گوگل یا جیمیل خود مراجعه کنید.

در بخش “Signing in” بر روی گزینه 2-Step Verification کلیک کنید.

سپس به تب App-specific passwords مراجعه کنید و بر روی گزینه Manage application-specific passwords کلیک نمایید.

تایید

سپس می‌توانید نسبت به مدیریت تایید هویت دو مرحله ای اکانت گوگل برای هر یک از اپلیکیشن‌های خاص مد نظرتان وارد عمل شوید. به عنوان مثال می‌توانید یک پسورد اختصاصی برای اپلیکیشن خاصی ایجاد کنید یا موارد مورد نظرتان را از لیست حذف نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای جیمیل یا گوگل در آیفون پرداختیم. از روش مشابه می‌توانید به منظور فعال سازی این قابلیت از طریق دستگاه‌های دیگر نظیر کامپیوتر، تبلت ویندوزی و غیره هم استفاده کرد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر کابل اتصال کانکتور شارژ (اصلی) Galaxy S20 Ultra
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =