نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آشنایی با پیغام خطای 940 یا “Error 940” در گوگل پلی استور   (بخش هفتم)

پیغام خطای 940 یا همان Error 940 در شرایطی نمایان می‌شود که اپلیکیشن مد نظرتان توسط گوگل پلی استور قابل دانلود نباشد. برای رفع یا حل این مشکل مراحل زیر را طی کنید:

وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.

حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه‌های Clear Cache حافظه کش گوگل پلی استور دستگاه خود را حذف کنید.

مجددا به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه (Apps، Applications یا Application Manager) و تب All مراجعه کنید.

این بار گزینه با عنوان Download Manager را انتخاب کرده و سپس گزینه Clear Cache را انتخاب کنید تا محتوای حافظه کش دانلود منیجر دستگاهتان هم حذف شود.

مجددا به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه (Apps، Applications یا Application Manager) و تب All مراجعه کنید.

اینبار اقدام مشابه را برای بخش‌هایی همچون Google Services Framework، Google Apps، Google Hangouts، Checking Services و حافظه کش مرورگر کروم دستگاه انجام دهید.

پیغام‌های خطای 906، 907 و 963 یا “Error 906, Error 907, Error 963” در گوگل پلی استور

این سه پیغام خطا عموما به دلایل مشابهی ایجاد می‌شوند و طبق گزارش کاربران در گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی وان ام 8 (HTC One M8) و اچ‌تی‌سی وان ام 9 (HTC One M9) به وفور با آن برخورد خواهید داشت. برای رفع این پیغام‌های خطا یا ارور در دستگاه اندرویدی خود مراحل زیر را طی کنید:

این مطلب را از دست ندهید   رجیستر کردن گوشی سامسونگ

وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.

حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه‌های Clear Cache حافظه کش گوگل پلی استور دستگاه خود را حذف کنید.

مجددا به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه (Apps، Applications یا Application Manager) و تب All مراجعه کنید.

این بار گزینه با عنوان Download Manager را انتخاب کرده و سپس گزینه Clear Cache را انتخاب کنید تا محتوای حافظه کش دانلود منیجر دستگاهتان هم حذف شود.

اگر با انجام موارد فوق مشکل مورد نظرتان رفع نشد، آپدیت‌های گوگل پلی استور را حذف کنید. بدین منظور مراحل زیر را طی نمایید:

وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

به بخش مدیریت اپلیکیشن‌های دستگاه (Apps, Application Manager) مراجعه کنید.

حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه Uninstall Updates آپدیت‌های گوگل پلی استور را حذف نمایید.

غیرفعال کردن حافظه جانبی یا رم میکرو اس دی دستگاه هم به در برخی از شرایط به منظور رفع سه پیغام خطای نامبرده شده موثر واقع می‌شود. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

به بخش تنظیمات یا Settings دستگاه خود مراجعه کنید.

گزینه Storage را انتخاب کنید.

حل گزینه Unmount SD card را انتخاب کنید تا رم میکرو اس دی دستگاه قابلی جداسازی شود و از نظر نرم افزاری از دستگاه جداشده باشد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه غیرفعال کردن Background App Refresh

در پاره‌ای از موارد هم مشاهده شده که انتقال یک اپلیکیشن از حافظه داخلی به حافظه جانبی دستگاه منجر به بروز مشکل در عملکرد گوگل پلی استور و به ویژه به روز رسانی‌های آینده آن اپلیکیشن شده است.

توصیه می‌کنیم که برای آزمایش این مورد، محل نصب اپلیکیشن مورد نظرتان را بررسی کنید و در صورتی که آن را به حافظه جانبی دستگاه منتقل کرده‌اید، مجددا آن را به حافظه داخلی منتقل نمایید. برای کسب اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتر در رابطه با نحوه انجام این عمل، می‌توانید از طریق شماره‌های ارائه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها یاری بخواهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =