نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با ریکاوری گوشی

با پیشرفت تکنولوژی قابلیت های بسیاری به گوشی های موبایل اضافه شد که یکی از آن ها امکان مشاهده و ذخیره ی انواع فایل های مختلف مثل فیلم ، عکس ، موسیقی و حتی اسناد می باشد. در بعضی مواقع مثل خیس شدن گوشی ، ضربه خوردن این دستگاه و… اطلاعات ذخیره شده در آن را تحت تاثیر قرار داده و دسترسی به آن ها را توسط کاربر ناممکن می کند.

به یاد داشته باشید در صورتی که اطلاعات به هر دلیلی از سیستم گوشی حذف شد و یا دسترسی به آن محدود شد تنها به واحد تعمیر موبایل سامسونگ مراجعه کنید. واحد تعمیرات موبایل با بهره مندی از مجهز ترین امکانات و دستگاه ها می تواند تمامی اطلاعات از دست رفته را بازیابی کند.  در ادامه به بررسی روش های ریکاوری گوشی و اهمیت بازیابی اطلاعات موبایل می پردازیم.

روش های ریکاوری گوشی

در این بخش به بررسی چند نمونه از روش های بازیابی اطلاعات گوشی می پردازیم. استفاده از دستگاه اولین و مطمئن ترین روش برای بازیابی اطلاعات است. مراکز متخصص با استفاده از دستگاه pc 3000 می توانند تمام اطلاعات شما را بازیابی کنند. با استفاده از این دستگاه کلیه ی اطلاعات از دست رفته بازگردانی می شوند. این دستگاه قدرتمند ترین دستگاه شناخته شده برای بازیابی اطلاعات می باشد و می تواند تمامی اطلاعات از دست رفته را در کوتاه ترین زمان بازیابی کند.

نرم افزار ها از دیگر روش های بازیابی اطلاعات هستند و می توانند تنها بخشی از اطلاعات را بازیابی کنند. لازم به ذکر است که بازیابی اطلاعات از طریق نرم افزار علاوه بر آنکه در اغلب موارد به صورت ناقص انجام می شود حتی تصاویر بازیابی شده را نیز به درستی نمایش نمی دهد.  همچنین امنیتی که دستگاه های بازیابی اطلاعات دارند در سطح بالاتری از نرم افزار ها قرار دارد.

این مطلب را از دست ندهید   باتری Galaxy J6

توجه داشته باشید حفاظت از اطلاعات در استفاده از نرم افزار های بازیابی تضمین شده نیست. اما در صورتی که شما برای بازیابی اطلاعات گوشی خود به واحد تعمیر موبایل مراجعه کنید حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات موجود در دستگاه برای شما تضمین خواهد شد.

ریکاوری گوشی چه اهمیتی دارد؟

اهمیت ریکاوری گوشی به دلیل نگرانی ها و دردسر هایی که برای کاربران ایجاد می کند بسیار اهمیت دارد. برای اغلب کاربران اطلاعات ذخیره شده در گوشی شامل اسناد مهم آن ها بوده و به همین علت دسترسی مجدد به آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به هنگام بروز این اتفاق، مراجعه به واحد تعمیر موبایل به منظور بازگرداندن تمامی اطلاعات از دست رفته  امری ضروری است. به یاد داشته باشید در صورتی که با از دست رفتن اطلاعات مطالب جدیدی به گوشی وارد نشود، امکان بازیابی درست اطلاعات بیشتر شده و کاربر مجددا می تواند به تمام فایل های مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. پس اولین قدم برای بازیابی اطلاعات از دست رفته جلوگیری از ورود اطلاعات جدید می باشد.

خدمات واحد تعمیر موبایل ( بخش ریکاوری گوشی)

بازیابی اطلاعات گوشی در تمامی مواردی که در ادامه به آن ها اشاره شده است امکان پذیر است:

  • بازیابی اطلاعات گوشی در صورت فرمت شدن
  • بازیابی اطلاعات گوشی در صورت ریست شدن
  • بازیابی گوشی در صورت شکستگی گوشی
  • ریکاوری اطلاعات گوشی سوخته
  • ریکاوری در صورت فراموشی پسوورد گوشی
  • ریکاوری در صورت ضربه خوردن گوشی
  • بازیابی گوشی در صورت نفوذ مایعات به داخل آن
  • ریکاوری گوشی به دلیل ویروسی شدن
  • بازیابی اطلاعات گوشی در صورت حذف اطلاعات از حافظه ی داخلی
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر برد موبایل
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =