نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عکاسی حرفه ای با گوشی سامسونگ. با دوربین‌های شگفت‌انگیز گوشی‌های هوشمند Samsung Galaxy تصاویر شگفت‌انگیز را ثبت کنید. با داشتن دوربین‌های حرفه‌ای، حالت‌های استثنایی دوربین و نرم‌افزار ویرایش پیشرفته، می‌توان گفت که عکس‌های شما نه تنها خوب به نظر می‌رسند، بلکه احساسی نیز خواهند داشت. چه به دنبال ثبت لحظات شادی غیرمنتظره باشید، چه بخواهید برند شخصی حرفه ای خود را ایجاد کنید یا بیننده خود را مستقیماً به قلب صحنه انتقال دهید، مطمئن باشید که در کمترین زمان مانند یک حرفه ای عکس خواهید گرفت.

عکاسی حرفه ای با گوشی سامسونگ

بررسی قابلیت های دوربین شما در عکاسی حرفه ای با گوشی سامسونگ

وقت گذاشتن برای آشنایی با گوشی هوشمند و عملکردهای مختلف دوربین تضمین می کند که در هنگام گرفتن آن عکس استثنایی، از مزایای آن بهره مند شوید. این ضرب المثل باعث می شود که عمل عالی باشد، هرگز در مورد گرفتن یک عکس خوب صادق نبوده است.

چرا حالت سلفی را که به طور خاص برای گرفتن پرتره های خیره کننده از خود در حین محو کردن پس زمینه طراحی شده است، کاوش نکنید – برای نمایه رسانه های اجتماعی برجسته.

با Samsung Galaxy Z Fold4 یا Galaxy Z Flip4 نوآورانه، به لطف حالت فلکس، گرفتن سلفی آسان است. صفحه نمایش های تاشو نوآورانه آنها به شما امکان می دهد تلفن خود را برای عکس های هندزفری نگه دارید.

حالت ورزشی به شما این امکان را می‌دهد تا از اهدافی که به سرعت حرکت می‌کنند، تصاویر شفاف و بدون تاری ثبت کنید. داشتن اعتماد به نفس؟ شما تمام کنترلی را که برای گرفتن عکس های استثنایی با حالت حرفه ای نیاز دارید در اختیار خواهید داشت. سرعت شاتر، نوردهی، فیلترها، فوکوس و تعادل رنگ سفید را به صورت دستی تنظیم کنید تا عکس خود را با شکوه تمام ثبت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   کند شدن سرعت گوشی

با نزدیک به 20 حالت دوربین باورنکردنی موجود در گوشی‌های هوشمند گلکسی، مطمئن باشید که برای هر موقعیتی مناسب است.

درباره کارهایی که دوربین‌های گوشی سامسونگ خود می‌توانند انجام دهند و ویژگی‌های مختلف دوربین گلکسی بیشتر بیاموزید تا بتوانید از خلاقیت و سرگرمی در عکس‌های خود لذت ببرید.

یافتن منبع نور مناسب

وقتی نوبت به گرفتن یک عکس خوب می رسد، مدتی را صرف کاوش در تنظیمات و گزینه های نورپردازی اطراف خود کنید. نور بر حال و هوا، لحن و فضای عکس شما تأثیر می گذارد، بنابراین هر چه نور طبیعی بیشتر باشد بهتر است. در حالت ایده آل، می خواهید فلاش را فراموش کنید و از نور طبیعی موجود حداکثر استفاده را ببرید.

چشمگیرترین عکس‌ها اغلب فقط بر روی یک موضوع جالب در محیط وسیع‌تر تمرکز می‌کنند، بنابراین هنگام گرفتن عکس، مدتی را صرف فکر کردن به موقعیت و تناسب کنید. سوژه های خود را طوری قرار دهید که از جلو به خوبی روشن شوند و از نور مصنوعی قوی از پشت خودداری کنید.

همچنین باید فضای منفی (منطقه اطراف سوژه) را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که سوژه شما واقعاً برجسته است. به آنچه در اطراف خود دارید فکر کنید که می توانید از آنها برای ایجاد علاقه به عکس خود استفاده کنید. به عنوان مثال، آب می تواند بازتاب های نفس گیر ایجاد کند، در حالی که آسمان های طوفانی محیطی را ایجاد می کنند.

به دنبال تقارن، الگوهای تکراری و خطوط پیشرو باشید که همگی می توانند برای چشم بسیار دلپذیر باشند و به ایجاد یک عکس عالی کمک کنند. با Samsung Galaxy Z Fold4، Galaxy Z Flip4، Samsung Galaxy S23، S23+ یا Samsung Galaxy S22، عکاسی در شب به لطف دوربین شبنگاری آنها آسان است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دکمه هوم گوشی

قاب بندی و متعادل کردن عکس

عکس‌های با فریم هنرمندانه یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ایجاد عکس‌های هیجان‌انگیز است. به سادگی خطوط شبکه دوربین Galaxy خود را روشن کنید تا به راهنمایی ترکیب عکس شما کمک کند. چه در حال عکاسی از دوستان خود در یک جشنواره باشید و چه با استفاده از قانون یک سوم بر روی یک عکس منظره کار می کنید، قرار دادن نقاط دیدنی در امتداد خطوط یا تقاطع ها باعث می شود که عکس شما متعادل باشد.

تقسیم عکس خود به سه ناحیه متمایز به بینندگان شما اجازه می دهد تا به طور طبیعی با آن تعامل داشته باشند و اطمینان حاصل شود که عکس های فوق العاده ای ایجاد می کنید تا همه از آن لذت ببرند.

مراحل ساده زیر را برای روشن کردن خطوط شبکه در تلفن Samsung Galaxy خود دنبال کنید:

  1. برنامه دوربین را باز کنید
  2. روی تنظیمات ضربه بزنید
  3. برای فعال کردن، آن را تغییر دهید و روی Gridlines ضربه بزنید
  4. برای بازگشت به صفحه دوربین با خطوط شبکه ای که در رابط دوربین نشان داده شده اند، برگه Back را بزنید

خلاقیت در عکاسی

با چشم انداز نوآور باشید. برخی از به یاد ماندنی ترین عکس ها از دیدگاه های منحصر به فرد و غیرمنتظره ای می آیند که ما و درک ما از جهان را به چالش می کشند. به عمق، ارتفاع و زوایا فکر کنید – یک جهان کامل برای کشف وجود دارد. علاوه بر این، با حالت نوآورانه فلکس در Galaxy Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 می توانید زاویه تلفن خود را تنظیم کنید، به عقب برگردید و خلاق باشید.

این مطلب را از دست ندهید   کشوی سیم کارت

از گرفتن عکس‌های مبتکرانه و با زاویه بالا نترسید که می‌توانند مناظر خیره‌کننده‌ای از سوژه شما ایجاد کنند و حال و هوای هنری هیجان‌انگیزی به عکس شما ببخشند. یا پایین بیایید و به جهان بالای سر خود نگاه کنید – عکس های شگفت انگیزی وجود دارد که می توانید ببینید. و به یاد داشته باشید که در زوایا خلاق باشید، تغییر آنها تضمین می کند که می توانید جلوه های مختلفی را در عکس های خود دریافت کنید تا از سطح مناسبی از عمق و شدت اطمینان حاصل کنید.

ویرایش تصاویر در گوشی

ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس از پیش نصب شده در گوشی های پرچمدار سامسونگ گلکسی مانند Samsung Galaxy S23 Ultra، Samsung Galaxy S22، Galaxy Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 به شما امکان می دهند فیلترها را اعمال کنید، کنتراست را متعادل کنید، روشنایی را تغییر دهید و ترکیب بندی را در یک صفحه تنظیم کنید.

پیشنهاد مطالعه: رفع مشکلات به روز رسانی موبایل گلکسی اس 10

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =