نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با روش های رفع مشکل حلقه بوت در گوشی سامسونگ

رفع مشکل حلقه بوت در گوشی سامسونگ / در سال های اخیر، حلقه بوت به یک مسئله رایج برای کاربران اندروید تبدیل شده است. وقتی این اتفاق بیفتد، تلفن خود به خود راه اندازی مجدد می شود و روشن نمی شود، نمی توانید آن را روشن یا خاموش کنید. اگر حلقه بوت قابل رفع نباشد، تلفن شما روی صفحه لوگوی راه‌اندازی گیر می‌کند و نمی‌توانید به حالت ایمن یا بوت شدن در هیچ حالتی بروید. در این مقاله، می خواهیم چند روش اثبات شده از جمله موثرترین ابزار تعمیر بوت لوپ سامسونگ را معرفی کنیم تا به شما در رفع حلقه بوت گیر کرده کمک کند.

رفع مشکل حلقه بوت در گوشی سامسونگ

علت Boot Loop اندروید؟

حلقه راه‌اندازی زمانی اتفاق می‌افتد که ارتباط معیوب در سیستم عامل اندروید وجود داشته باشد، که مانع از تکمیل دنباله راه‌اندازی دستگاه اندرویدی شما می‌شود و در نتیجه در یک حلقه راه‌اندازی گیر می‌کند و خود را به طور مکرر راه‌اندازی مجدد می‌کند. خطای حلقه بوت اندروید همیشه به دلایل زیر ایجاد می شود:

 تغییرات در سیستم عامل

اغلب زمانی اتفاق می افتد که یک سیستم عامل سفارشی را نصب می کنید، گوشی سامسونگ را روت می کنید، حلقه بوت را پس از تنظیم مجدد کارخانه یا راه اندازی مجدد در بوت لودر و غیره انجام می دهید.

 یک برنامه سفارشی دانلود شد

کاربر به دنبال نصب یک برنامه سفارشی است اما فایل برنامه خراب است و در حین ذخیره قابل خواندن نیست.

گوشی سامسونگ بعد از آپدیت باز نمیشه

زیرا سیستم عامل اندروید به دلیل یک آپدیت معیوب راه اندازی نمی شود و ممکن است پس از وارد کردن الگوی فعلی در این شرایط در صفحه قفل بمانید.

ویروس یا بدافزار

تلفن همراه اندرویدی به دلیل بدافزار یا یک برنامه مخرب از ویروس ها رنج می برد.

آسیب آب حلقه بوت اندروید

تلفن از نظر فیزیکی توسط آب، نیروی خارجی یا حتی اتصال کوتاه شکسته می شود.

به همین دلیل است که گوشی سامسونگ موتورولا شما روی صفحه راه‌اندازی، گوشی سامسونگ ال‌جی یا تبلت اندرویدی دیگر در حلقه راه‌اندازی مجدد گیر کرده است. اکنون به خواندن ادامه دهید و مناسب‌ترین راه‌ها را برای رفع بوت لوپ با بازنشانی کامل کارخانه یا بدون از دست دادن اطلاعات دریافت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   صفر تا صد عکاسی حرفه ای با گوشی سامسونگ

چگونه حلقه بوت را بدون تنظیم مجدد کارخانه برطرف کنیم

برای  اینکه حلقه بوت را بدون بازگردانی به تنظیمات کارخانه برطرف کنید، روش های زیر را امتحان کنید.

یک Android Boot Loop Fixer را دانلود کنید

DroidKit به شما این امکان را می دهد که یک رفع کننده حلقه بوت اندروید را دانلود کنید و گوشی سامسونگ خود را به حالت عادی برگردانید. اگر می‌خواهید بدون بازنشانی به تنظیمات کارخانه از صفحه راه‌اندازی خارج شوید یا بدون بازیابی از بوت لوپ خارج شوید، بررسی کنید که DroidKit چگونه می‌تواند به شما کمک کند:

  • این ابزار برای تعمیر سیستم عامل اندروید، راه اندازی مجدد و حلقه بوت، چسباندن روی لوگوی سامسونگ و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.
  • از تمامی گوشی سامسونگ ها و تبلت های سامسونگ با سیستم عامل اندروید ۵ تا ۱۱ پشتیبانی می کند.
  • بدون عملیات پیچیده، و بدون نیاز به روت دستگاه شما.
  • 100٪ ایمن و پایدار. رام دانلود و نصب شده برای رفع بوت لوپ قطعا از سامسونگ رسمی است.
  • همچنین می‌توانید صفحه سیاه تبلت سامسونگ، گیرکردن در حالت بازیابی، یا بروز مشکل در ارتقای سیستم عامل و غیره را برطرف کنید.
  • علاوه بر این، DroidKit یک راه حل کامل اندرویدی از جمله دور زدن صفحه قفل شده، حذف تأیید حساب Google پس از تنظیم مجدد و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.

در اینجا مراحل تعمیر بوت لوپ سامسونگ بدون تنظیم مجدد کارخانه آورده شده است:

مرحله 1. DroidKit را بر روی رایانه ویندوزی یا رایانه Mac خود دانلود و نصب کنید. روی پانل رفع مشکلات سیستم کلیک کنید.

مرحله 2. تلفن بوت حلقه سامسونگ خود را وصل کنید و روی Start کلیک کنید.

مرحله 3. DroidKit کد PAD مطابق با دستگاه شما را دریافت می کند > روی دکمه دانلود اکنون کلیک کنید تا بسته سیستم عامل سامسونگ را دریافت کنید.

مرحله 4. پس از دانلود، روی Fix Now کلیک کنید. و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا دستگاه خود را در حالت دانلود قرار دهید.

مرحله 5. پس از آن، DroidKit شروع به رفع حلقه بوت و سایر مشکلات سیستم در سامسونگ شما می کند. پس از اتمام مراحل تعمیر، صفحه سیستم با موفقیت رفع شد مانند زیر نمایش داده می شود.

این مطلب را از دست ندهید   روشن نشدن وای فای موبایل

 باتری آن را بردارید و دوباره وصل کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای رفع مشکل حلقه بوت، خارج کردن و نصب مجدد باتری دستگاه اندرویدی است. این عملیات بازنشانی نرم می‌تواند کم و بیش حلقه بوت دستگاه اندرویدی شما را بدون از دست دادن اطلاعات برطرف کند.

برای تکمیل تعمیر عملیات تنظیم مجدد نرم، می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله 1. ابتدا باید مطمئن شوید که دستگاه شما خاموش است.

مرحله 2. از یک پیچ گوشتی کوچک برای جدا کردن درب پشت دستگاه خود استفاده کنید.

مرحله 3. باتری آن را بیرون بکشید و پس از چند ثانیه دوباره وصل کنید.

مرحله 4. دستگاه اندروید خود را راه اندازی مجدد کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل حلقه بوت هنوز وجود دارد یا خیر.

برای مدل های اندرویدی که باتری آن ها قابل جدا شدن نیست، می توانید به سادگی دستگاه را برای مدتی خاموش کنید. سپس آن را مجددا راه اندازی کنید تا ببینید آیا به طور معمول می توانید وارد سیستم عامل شوید.

 کارت SD را بردارید تا حلقه بوت را به راحتی برطرف کنید

همچنین می توانید سعی کنید کارت SD را از تلفن خود حذف کنید زیرا برخی از کاربران گزارش داده اند که کار می کند.

بنابراین، ثابت شده است که بیرون کشیدن کارت SD یکی از راه‌های مجبور کردن گوشی سامسونگ اندرویدی به راه‌اندازی عادی است. الآن امتحانش کن.

رفع Boot Loop اندروید با فکتوری ریست

اگرچه مشکل حلقه راه‌اندازی به دلایل زیادی رخ می‌دهد، اما اکثر مشکلات را می‌توان با تنظیم مجدد کارخانه حل کرد. از آنجایی که سیستم عامل شما نمی تواند به طور عادی اجرا شود، نمی توانید تنظیمات کارخانه را در برنامه تنظیمات کامل کنید. با این حال، شما مجاز به بازنشانی کارخانه ای سخت با استفاده از دکمه های پاور و صدا هستید.

قبل از اینکه به دنبال بازنشانی سخت دستگاه اندرویدی خود باشید، باید توجه داشته باشید که معمولاً بازنشانی کارخانه ای تمام داده ها و اسناد شما را در دستگاه های اندرویدی شما پاک می کند. بنابراین، اگر می‌خواهید مشکلی را از طریق بازنشانی کارخانه‌ای برطرف کنید، بهتر است از قبل از دستگاه Android خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

در اینجا کاری که می توانید برای تکمیل بازنشانی کارخانه ای سخت از طریق دکمه های پاور و صدا انجام دهید:

  • برای انجام بازنشانی کارخانه ای سخت از طریق حالت بازیابی، ابتدا باید مطمئن شوید که دستگاه اندرویدی شما در وضعیت شارژ نیست.
  • دکمه پاور و افزایش صدا را همزمان برای چند ثانیه فشار دهید.
  • سپس گوشی سامسونگ شما به حالت بازیابی دسترسی پیدا می کند.
  • می‌توانید دکمه‌ها را در حالی که آرم اندروید را روی صفحه نمایش خود می‌بینید، رها کنید. اگر موفق به دیدن لوگو نشدید باید مراحل ذکر شده را تا زمانی که لوگو اندروید را مشاهده کنید تکرار کنید.
  • اکنون می‌توانید تنظیمات را از طریق افزایش/کاهش صدا مشاهده کنید و گزینه‌ها را از طریق دکمه‌های پاور انتخاب کنید.
  • به پایین بروید تا گزینه “wipe data/factory reset” را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل داغی بیش از حد گوشی سامسونگ گلکسی S21

سپس دستگاه شما شروع به بازنشانی سخت می کند. ممکن است لازم باشد چند دقیقه صبر کنید تا فرآیند کامل شود.

رفع Boot Loop توسط CWM Custom Recovery Mode

حالت بازیابی سفارشی CWM یکی از حالت های بازیابی است که برای دستگاه های اندرویدی توسعه یافته است. برای جایگزینی یا نصب مجدد ویژگی های بازیابی سهام استفاده می شود. می توانید از حالت بازیابی CWM برای پاک کردن سیستم دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید تا مشکل حلقه بوت را برطرف کنید. هر مدل دستگاه اندرویدی می‌تواند با فشار دادن ترکیبی از دکمه‌ها به حالت بازیابی سفارشی CWM خود راه‌اندازی شود.

  • به عنوان مثال، کاربران تلفن EMUI هواوی را در نظر بگیرید، برای دسترسی به حالت بازیابی سفارشی CWM، ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید و دکمه‌های «کاهش صدا» و «خاموش» را همزمان برای مدتی نگه دارید. سپس با مشاهده لیستی از گزینه ها، دکمه ها را رها کنید.
  • پس از ورود به حالت بازیابی، می توانید برای رفع مشکل حلقه بوت روی گزینه های زیر کلیک کنید:
  • گزینه “Advanced” را انتخاب کنید > “wipe dalvik-cache” را انتخاب کنید > روی “mounts & storage” کلیک کنید > “wipe /cache” را انتخاب کنید.

سپس می توانید گوشی سامسونگ خود را مجددا راه اندازی کنید تا بررسی کنید که آیا گوشی سامسونگ شما می تواند در وضعیت عادی راه اندازی شود یا خیر.

روش تعویض مجموعه اتصال شارژ Galaxy S21

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =