نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلیل خاموش و روشن شدن پشت سر هم گوشی

کاربران گوشی های موبایل ممکن است با برخی مشکلات از جمله روشن و خاموش شدن پشت سر هم گوشی حتی زمانی که باطری گوشی پر است مواجه شوند که این به ظاهر بی دلیل روشن و خاموش شدن پشت سر هم گوشی اتفاق ازار دهنده ای برای صاحبان گوشی موبایل است . دلیل روشن و خاموش شدن گوشی موبایل میتواند موضوعات مختلفی باشد.

اولین کاری که وقتی گوشی شما مدام روشن و خاموش شد باید انجام دهید این است که باطری گوشی را چک کنید که درست در جای خود قرار بگیرد ممکن است یک حرکت باطری از جای خود یا شل بودن نگهدارنده باطری، دلیل پشت سر هم روشن و خاموش شدن گوشی موبایل باشد.

خاموش و روشن شدن پشت سر هم گوشی، هم میتواند مشکل سخت افزار گوشی باشد و هم میتواند مشکل نرم افزار گوشی باشد. که در صورت نرم افزاری بودن آن مشکل خیلی جای نگرانی نیست . چرا که علت این مشکل میتواند بخاطر نصب کردن یک برنامه ناامن روی گوشی اتفاق بیفتد. که این مشکل را میتوان با اجرای یک ریکاوری یا یک بوت لودر بر روی گوشی موبایل حل کرد .

در این مواقع ما هیچ وقت فلاش کردن گوشی را برای حل کردن این مشکل به کاربران گوشی های موبایل توصیه نمی کنیم، چرا که مشکلات بعدی که این کار به وجود بیاورد ممکن است احتیاج به بررسی بیشتر از بررسی برای دلیل روشن خاموش شدن پشت سر هم گوشی موبایل داشته باشد. اما اگر دلیل خاموش و روشن شدن پشت سر هم گوشی، علت سخت افزاری داشته باشد حتما باید به یک فرد مطمئن و متخصص در این زمینه مراجعه کنید و علت این مشکل را جویا شوید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر بلندگوی داخلی Galaxy S20 Ultra

آیا دلیل خاموش و روشن شدن پشت سر هم گوشی در انواع گوشی ها متفاوت است؟

دلیل خاموش و روشن شدن پشت سر هم گوشی های موبایل بین همه برندها (ال جی، سامسونگ، هوواوی و … ) بخاطر نزدیک بودن تکنولوژی ساخت گوشی های موبایل معمولا مشابه و مشترک است.

درطی این مقاله به طور خلاصه به معرفی برخی دلیل روشن و خاموش شدن پشت سرهم گوشی موبایل می پردازیم:

  1. پر بودن حافظه ی داخلی گوشی
  1. نصب برنامه های مخرب روی گوشی (ویروسی بودن)
  1. متناسب نبودن برنامه های نصب شده با سیستم عامل گوشی
  1. باطری گوشی

پر بودن حافظه ی داخلی گوشی:

توجه نکردن به این موضوع باعث می شود گوشی موبایل حافظه لازم برای اجرای برنامه ها را نداشته باشد و مشکلاتی از این قبیل به وجود آید.

ویروسی بودن گوشی :

نکته ای که خیلی از کاربران گوشی موبایل به آن بی توجه هستند نصب یک آنتی ویروس خوب بر روی گوشی موبایل است. ویروسی بودن گوشی هم ممکن است دلیل روشن خاموش شدن پشت سر هم گوشی باشد.

خرابی باطری گوشی دلیل روشن خاموش شدن پشت سر هم گوشی :

خراب شدن باطری گوشی به چند دلیل ممکن است رخ دهد مهم ترین دلیل نحوه استفاده کاربر از باطری و گوشی است اما چگونه؟؟؟

چرا باطری گوشی های موبایل زودتر از موعد خراب می شوند و کارایی خود را از دست می دهند؟

در جواب این سوال ها باید گفت که در این مسئله جدا از کیفیت باطری و اورجینال یا تقلبی بودن آن ها، ما به عنوان مصرف کنندگان این باطری ها با استفاده ناصحیح از این باطری ها باعث کوتاهی عمر باطری می شویم در واقع رفتار غلط و نادرست ما هم دلیل روشن خاموش شدن پشت سر هم گوشی موبایل به شمارمی رود.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر دوربین پشت Galaxy S10

ما می توانیم با رفتار درست مثل استفاده نکردن گوشی وقتی گوشی در حال شارژ شدن است، جلوی این مشکل را بگیریم که بعدها دنبال دلیل روشن خاموش شدن پشت سرهم گوشی نگردیم.

از طرفی قرار دادن گوشی موبایل در زیر نور مستقیم آفتاب به مدت زیاد (بیشتر از چند دقیقه) هم، به باطری گوشی آسیب وارد می کند. پس این هم یک دلیل خاموش و روشن شدن پشت سر هم گوشی در دراز مدت است که در این مورد هم کاربر استفاده کننده می تواند با استفاده صحیح جلوی این مشکل (روشن خاموش شدن پشت سرهم گوشی) را بگیرد. البته نا گفته نماند که این کار فقط به باطری گوشی آسیب نمیزند چون در این مقاله موضوع مورد بحث ما دلیل خاموش و روشن شدن پشت سر هم گوشی است و باطری هم که می تواند یکی از این دلایل باشد، باطری را ذکر کردیم.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =