نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش فلش کردن گوشی سامسونگ

نحوه ی فلش کردن گوشی یکی از پرسش های کاربران تلفن های همراه می باشد.  یکی از مهمترین و پر فروش ترین برند های گوشی هوشمند در کشورمان ، برند سامسونگ می باشد. این برند همواره با تولید محصولات با کیفیت توانسته به یکی از محبوب ترین برندهای تولید موبایل های لمسی در کشور بدل شود.

این گوشی ها با تمام مزیت ها و امتیازات خود گاها دچار مشکل هایی می شود. در مواقعی متخصصان تشخیص می دهند که نیاز می باشد گوشی مورد نظر فلش شود. البته فلش کردن راهکار خاص خود را دارد. در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم و چگونگی فلش کردن گوشی های سامسونگ را با هم مرور نماییم.

فلش کردن یعنی چه؟

منظور از استفاده این لغت، نصب مجدد سیستم عامل بر روی گوشی های سامسونگ می باشد. این کار در پاسخ به کم شدن سرعت گوشی و یا هنگ کردن های موقتی انجام می شود. گاها دیده شده است که کاربران که بیش از یک سال از گوشی های سامسونگ خود استفاده می نمایند دچار مشکلات متعددی مانند کم شدن سرعت فرایندهای داخلی گوشی می شوند. یکی از راهکارهای رفع این مشکل ریست فکتوری یا همان تنظیمات کارخانه می باشد.

 اگر بازهم مشکلات گوشی باقی مانده بود به ناچار باید سیستم عامل گوشی خودتان را یک بار حذف و از نو نصب نمایید. این کار همان فلش کردن گوشی می باشد. در گوشی های هوشمند سامسونگ امکان بروزرسانی سیستم عامل اندروید وجود دارد. البته با فلش کردن نیز می توان این عمل را انجام داد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر کابل های اتصال Galaxy A80

مراحل فلش کردن گوشی سامسونگ

ابتدا نرم افزار درایور گوشی سامسونگ و نرم افزار odin را دانلود نمایید. سپس اقدام به دانلود rom متناسب با مدل گوشی خود نمایید. حال نرم افزار odin را باز نمایید. سپس گوشی سامسونگ خود را درحال downloading قرار دهید. در این زمان گوشی را به سیستم وصل نمایید. حالا باید rom مناسب مدل گوشی خود را که دانلود نموده اید را به نرم افزار odin بشناسانید. در نهایت باید گزینه های Auto Reboot و F . Reset Time را علامت بزنید و گزینه ی start را کلیک نمایید.

حال گوشی شما ریست می شود و در آخر با نمایش pass به رنگ سبز در نرم افزار odin کار تمام شده است. البته کارشناسان معتقد می باشند که بهتر است در نهایت باز یک بار گوشی خود را به تنظیمات کارخانه باز گردانید  تا از صحیح انجام شدن فرایند اطمینان حاصل نمایید. گاها دیده شده است که بعد از start، گوشی با یک ارور مواجه می شود.

این مشکل ناشی از rom اشتباه می باشد. حتما دقت فرمایید که rom مناسب با گوشی سامسونگ خود را دانلود نمایید و به نرم افزار odin بشناسانید. البته بحث فلش کردن یک موضوع پیچیده می باشد و در صورت آماتور بودن بهتر است گوشی خود را به تعمیرکاران حرفه ای بسپارید. مرکز تعمیر موبایل عملیات فلش کردن گوشی را به صورت تخصصی انجام می دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 12 =