نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روشن نشدن گوشی سامسونگ

آیا دلایل روشن نشدن گوشی سامسونگ را می دانید؟ اگر می‌خواهید گوشی سامسونگ یا اندروید خود را روشن کنید و پاسخ نمی‌دهد، ممکن است دلایل مختلفی برای این وجود داشته باشد. شاید اخیراً نرم افزار را به روز کرده اید یا چند سالی است که گوشی را در اختیار داشته اید و سرعت آن کم شده است. هر چه که باشد، چندین چیز وجود دارد که می توانید سعی کنید تلفن سامسونگ خود را دوباره کار کند. پس از ماه‌ها استفاده و به‌روزرسانی، هر تلفنی احتمالاً کند می‌شود. با اضافه شدن ویژگی های بیشتر، استفاده از رم افزایش می یابد و عملکرد کمی کاهش می یابد. این معمولاً پس از استفاده از تلفن تنها برای چند روز قابل توجه نیست، اما زمانی که نرم افزار به روز نمی شود، می تواند منجر به مشکلات عملکردی شود که در مدت زمان طولانی بسیار قابل توجه است.

روشن نشدن گوشی سامسونگ

اشکالات نرم افزاری

یکی از دلایلی که ممکن است اندروید شما فعال باشد وجود باگ های زیاد در نرم افزار است که می تواند باعث ایجاد مشکل شود. به روز رسانی می تواند نرم افزارهای باگ را برطرف کند. سازندگان به طور مرتب نسخه های جدیدی را ارائه می کنند تا اطمینان حاصل کنند که می توانند مشکلات و نگرانی های فعلی را برطرف کنند.

دستکاری نرم افزار

نرم افزار اندروید به راحتی قابل دستکاری و شخصی سازی است. وقتی این سفارشی‌سازی‌ها را با این ایده که دستگاه‌هایمان را بهتر کنیم، امتحان می‌کنیم، مواقعی پیش می‌آید که برخی چیزها اشتباه می‌شوند.

در نتیجه، تلفن روشن نمی‌شود یا در یک حلقه بوت گیر می‌کند، جایی که به اندازه لوگو می‌رود. سپس سرسختانه روی آن صفحه می‌نشیند یا برای شروع دوباره خاموش می‌شود، تا لوگو پیش می‌رود و همان کار را تکرار می‌کند.

پس از به روز رسانی گیر کرده است

هنگامی که به‌روزرسانی نرم‌افزار به درستی تمام نمی‌شود، ممکن است مشکل “حلقه گیر کرده در بوت” ظاهر شود. دلایل متعددی ممکن است باعث شود که به‌روزرسانی نرم‌افزار در نهایت باعث شود که گوشی تا نیمه تمام شود و گیر کند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه اضافه کردن جزئیات مکان به عکس در گوشی سامسونگ

گوشی شما باید باتری کافی برای اطمینان از کامل بودن به روز رسانی داشته باشد. گاهی اوقات تلفن شما در حین انجام به‌روزرسانی یخ می‌زند و در حلقه بوت گیر می‌کند.

اکثر دستگاه‌های اندرویدی به کاربران هشدار می‌دهند که به‌روزرسانی تلفن به زمان نیاز دارد، بنابراین باید اطمینان حاصل کنند که هنگام به‌روزرسانی خاموش نیست. اگر این اتفاق بیفتد، این احتمال وجود دارد که به روز رسانی به درستی تمام نشود.

برنامه های نادرست

برخی از برنامه‌های شخص ثالث دارای کدها و ویروس‌های مخرب هستند که به نرم‌افزار دستگاه شما آسیب می‌رسانند و باعث می‌شوند عملکرد غیرعادی داشته باشند. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، باید مطمئن شوید که همه برنامه ها از فروشگاه Google دانلود شده اند.

کارت حافظه معیوب

اگر به طور اتفاقی کارت حافظه را که چندین فایل و برنامه را ذخیره می کند، نادیده بگیرید، ممکن است مرتکب اشتباه شوید. کارت حافظه گاهی اوقات می تواند برای دستگاه مشکل ساز شود و ممکن است گوشی شما به دلیل کارت حافظه بد در حلقه بوت گیر کند.

راه های رفع مشکل روشن نشدن گوشی

آیا زمانی که یک گوشی اندرویدی یا سامسونگ در حلقه بوت گیر می کند، می توانید اطلاعات خود را از دست بدهید؟

ابتدا باید بدانید که تأیید از بین رفتن یا عدم از بین رفتن داده های شما دشوار است. گاهی اوقات، وقتی تلفن شما در حلقه بوت* گیر می کند، ممکن است تمام داده های تلفن خود را از دست بدهید.

سعی کنید آن را به رایانه وصل کنید و ببینید آیا رایانه می‌تواند فایل‌های روی دستگاه را قبل از شروع هر گونه روش عیب‌یابی بخواند یا خیر. اگر رایانه شخصی می تواند داده ها را بخواند، قبل از ادامه مراحل عیب یابی، همه چیز را به رایانه خود منتقل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر کابل اتصال ثانویه اتصال شارژر Galaxy S20

راه حل 1: تنظیم مجدد نرم افزار

اولین کاری که باید در هنگام مواجه شدن با این مشکل انجام دهید این است که سعی کنید یک تنظیم مجدد نرم افزاری انجام دهید که به شما کمک می کند گوشی را بدون گیر کردن روی صفحه لوگو ریستارت کنید. تنظیم مجدد نرم افزار در دستگاه های مختلف متفاوت است. در حالی که معمولاً شامل نگه داشتن دکمه پاور برای 8 تا 10 ثانیه است، برخی از تلفن‌ها نیاز دارند که دکمه‌های پاور و افزایش صدا را به مدت 8 تا 10 ثانیه در کنار هم نگه دارید. بسته به مدل گوشی شما، یکی از اینها ممکن است موفق باشد.

راه حل 2: دستگاه خود را شارژ کنید

این امکان وجود دارد که دستگاه شما به دلیل از بین رفتن باتری خاموش شده باشد. گاهی اوقات، نشانگر باتری ممکن است نشان دهد که باتری مثلاً 25٪ دارد و تقریباً خالی است. دستگاه خود را به طور کامل خاموش کنید و آن را شارژ کنید.

اجازه دهید گوشی شما مدتی شارژ شود و سپس آن را روشن کنید. بررسی کنید که آیا دستگاه شما می تواند به طور کامل روشن شود. اگر این کار را انجام داد، مشکل حل شده است و می توانید اکنون از استفاده از تلفن خود لذت ببرید.

راه حل 3: از یک روش شارژ متفاوت استفاده کنید

اگر شارژر تلفن یا رایانه لوحی شما کمکی نمی کند، سعی کنید از کابل USB برای اتصال دستگاه خود به رایانه خود استفاده کنید. اگر از رایانه برای شارژ کردن تلفن استفاده می‌کنید، به شارژر دیواری بروید تا بررسی کنید که آیا کار می‌کند یا خیر. اگر اتفاقی نیفتاد، سعی کنید دستگاه دیگری را شارژ کنید و از همان شارژر برای بررسی اینکه آیا دستگاه های دیگر شارژ می شوند یا خیر استفاده کنید. با انجام این کار متوجه خواهید شد که آیا مشکل در دستگاه یا شارژر است.

این مطلب را از دست ندهید   5 راه برای بازیابی عکس های پاک شده از گالری سامسونگ

راهنمایی سریع

  • سعی کنید گوشی خود را با شارژر دیگری شارژ کنید.
  • سعی کنید تلفن خود را از طریق رایانه، پریز دیواری، لامپ یا ایستگاه شارژ بی سیم شارژ کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که کابل آسیبی ندیده است.
  • قاب گوشی، MagSafe یا لوازم جانبی بسته باتری را بردارید.

مطمئن شوید که شارژر یا کابل آسیبی ندیده باشد. سیم های آسیب دیده می توانند باعث شارژ نشدن گوشی شما شوند و اگر باتری گوشی شما تمام شده باشد، گوشی روشن نمی شود.

راه حل 4: دوباره دکمه پاور را فشار دهید

می دانیم که قبلاً از دکمه پاور استفاده کرده اید اما بیش از دو یا سه بار آن را امتحان کرده اید. بعد از اینکه گوشی را شارژ کردید، دکمه پاور را چند بار فشار دهید تا از مشکل روشن شدن گوشی مطمئن شوید.

اگر روشن است، بررسی کنید که آیا دکمه روشن/خاموش به درستی کار می کند. گوشی را نزد یک تکنسین ببرید تا بتواند سیم کشی داخلی گوشی را بررسی کند تا ببیند دکمه پاور به درستی کار نمی کند یا خیر.

راه حل شماره 5: کارت SD را بردارید (در صورت وجود)

اگر از کارت SD استفاده می‌کنید، این احتمال وجود دارد که به دلیل ویروسی که کارت را آلوده کرده است، خراب شده باشد و به فایل‌های دستگاه آسیب بیشتری وارد کند و هنگامی که می‌خواهید دستگاه را روشن کنید، ناپایدار می‌شود. برای حل این مشکل، باید کارت SD را از دستگاه خود خارج کرده و آن را روشن کنید. بررسی کنید که آیا حذف کارت SD به حل مشکل دستگاه شما کمک کرده است یا خیر.

آیا می دانید: علت تخلیه سریع باتری در گوشی سامسونگ

تعمیر گوشی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =